هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

سامانه مسابقات
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» سه شنبه 2 تیر 1405  3:29 PM
----------------------------
» یکشنبه 31 خرداد 1405  1:52 PM
----------------------------
» جمعه 29 خرداد 1405  9:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 26 خرداد 1405  3:27 PM
----------------------------
» شنبه 23 خرداد 1405  11:30 AM
----------------------------
» پنج شنبه 21 خرداد 1405  5:36 PM
----------------------------
» سه شنبه 19 خرداد 1405  4:13 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:36 PM
----------------------------
» جمعه 8 خرداد 1405  9:51 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
پنج شنبه 28 شهریور 1392  6:38 PM
دو بازیکن اصفهانی به دسته برتر امیدهای کشور راه یافتند

رقابت های آزاد امیدهای زیر 21 سال کشور در یزد به پایان رسید .

به گزارش سایت هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ، رقابت های آزاد امیدهای کشور که از روز گذشته در یزد آغاز شده بود با شناخت نفرات برتر به پایان رسید . در این پیکارها که 111 ورزشکار از 21 استان کشور حضور داشتند که بصورت گروهی و حذفی با هم برقابت پرداختند که در نهایت 9 بازیکن به مسابقات دسته برتر صعود کردند . میعاد لطفی ، عماد سهرابی و مهدی احمدیان از تهران علیرضا بیگدلی از قزوین ، حامد باشت باوی از خوزستان ، مهرشاد پوده و سجاد حسینی از اصفهان ، امیر حسین رهگذر از البرز و محمد اصلمند از خراسان رضوی بازیکنان راه یافته به دسته برتر هستند که بایستی با محمدعلی روئین تن از فارس ، علیرضا ملارجبی از همدان ، هادی صبحی و علیرضا امرا از تهران و سروش امیری نیا از خوزستان بصورت دوره ای مبارزه کنند .

گفتنی است محمود رهیده داور بین المللی شیرازی مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد .