هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

سامانه مسابقات
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 6 تیر 1405  10:12 AM
----------------------------
» سه شنبه 2 تیر 1405  3:29 PM
----------------------------
» یکشنبه 31 خرداد 1405  1:52 PM
----------------------------
» جمعه 29 خرداد 1405  9:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 26 خرداد 1405  3:27 PM
----------------------------
» شنبه 23 خرداد 1405  11:30 AM
----------------------------
» پنج شنبه 21 خرداد 1405  5:36 PM
----------------------------
» سه شنبه 19 خرداد 1405  4:13 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:36 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
سه شنبه 9 بهمن 1397  2:40 PM
مسئولین کمیته دانش آموزی و استعدادیابی در بخش بانوان و آقایان منصوب شدند

مسئولین کمیته دانش آموزی و استعدادیابی در بخش بانوان و آقایان منصوب شدند.

 

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی طی احکام جداگانه ای یداله ایزدی و فاطمه رجبی را به عنوان مسئولین کمیته دانش آموزی و استعدادیابی در بخش آقایان و بانوان منصوب نمود.

 

متن احکام به شرح ذیل می باشد:

 

جناب آقای یداله ایزدی

با سلام و احترام

                     پس از حمد خداو درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، با توجه به  تعهد و سوابق کاری جنابعالی به سمت مسئول کمیته دانش آموزی و استعدادیابی در بخش پسران منصوب می گردید؛ امید است با استعانت از پروردگار و در پناه عنایات حضرت ولی عصر در راه خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشید.

  

 

سرکارخانم رجبی

با سلام و احترام

                     پس از حمد خداو درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، با توجه به  تعهد و سوابق کاری جنابعالی به سمت مسئول کمیته دانش آموزی و استعدادیابی در بخش دختران منصوب می گردید؛ امید است با استعانت از پروردگار و در پناه عنایات حضرت ولی عصر در راه خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشید.