هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

سامانه مسابقات
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» شنبه 6 تیر 1405  10:12 AM
----------------------------
» سه شنبه 2 تیر 1405  3:29 PM
----------------------------
» یکشنبه 31 خرداد 1405  1:52 PM
----------------------------
» جمعه 29 خرداد 1405  9:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 26 خرداد 1405  3:27 PM
----------------------------
» شنبه 23 خرداد 1405  11:30 AM
----------------------------
» پنج شنبه 21 خرداد 1405  5:36 PM
----------------------------
» سه شنبه 19 خرداد 1405  4:13 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:44 PM
----------------------------
» سه شنبه 12 خرداد 1405  3:36 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 21 اردیبهشت 1398  2:18 PM
مسابقات جام مولای عرشیان با همکاری معاونت ورزش سازمان فرهنگی و تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می گردد

مسابقات جام مولای عرشیان با همکاری معاونت ورزش سازمان فرهنگی و تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می گردد.

 

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در نظر دارد با همکاری معاونت ورزش سازمان فرهنگی و تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان مسابقات جام مولای عرشیان را  26 و 27 اردیبهشت ماه 1398 در خانه تنیس روی میز استان اصفهان برگزار نماید، لذا از علاقه مندان به این رقابت ها دعوت می شود با شرایط ذیل در مسابقات حضور یابند.

1-  در تاریخ 98/2/26 ساعت 19/30 لغایت 20/30 از شرکت کنندگان ثبت نام به عمل آمده و رأس ساعت 21 مسابقات آغاز خواهد شد. بعد از ساعت 20/30 ثبت نام صورت نمی گیرد.

2-    شرکت برای عموم آقایان آزاد می باشد.

3-    مسابقات به صورت دوره ای و حذفی و 3 گیم از 5 گیم برگزار می گردد.

4-  هشت نفر اول رنکینگ استان اصفهان از حضور در مرحله مقدماتی مسابقات معاف و در مرحله حذفی به جدول مسابقات اضافه خواهند شد.

5-  اسامی هشت نفر اول رنکینگ استان اصفهان که می بایست رأس ساعت 20 مورخ 98/2/27 خود را به سرداور مسابقات معرفی نمایند عبارتند از: مهرشاد پوده، مصطفی میرسامی، محمدرضا تائبی پور، سیدهادی مجیدی، سجاد حسینی، محسن سرائیان، میلاد عابدینیان، محمدامین حنطه

6-     همراه داشتن کارت بیمه ورزشی الزامی می باشد.

7-   همراه داشتن کارت عضویت فدراسیون تنیس روی میز الزامی می باشد.

8-    به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهداء خواهد شد.